Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz...
Wigtown Wanderers'a Hoş Geldiniz!

Forumumuzda vakit geçirip, role play yapmak lütfen için üye olun.

https://discord.gg/QCRdw8xVE8
Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz...
Wigtown Wanderers'a Hoş Geldiniz!

Forumumuzda vakit geçirip, role play yapmak lütfen için üye olun.

https://discord.gg/QCRdw8xVE8
Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz...
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap
https://discord.gg/QCRdw8xVE8

 

 6. ve 7. Sınıflar - II. Ders

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Belinda Dieudonné
Simya Profesörü
Simya Profesörü
Belinda Dieudonné


Mesaj Sayısı : 37
Kayıt tarihi : 28/04/12
Lakap : Altın Melek

6. ve 7. Sınıflar - II. Ders Empty
MesajKonu: 6. ve 7. Sınıflar - II. Ders   6. ve 7. Sınıflar - II. Ders EmptySalı Mayıs 01, 2012 1:27 pm

Mahzenden yukarıda çıktı ve kapıyı sıkıca kilitledi cadı. Sınıfı doldurmaya başlamış üst sınıf öğrencileri, daha önce derslerine girdiği miniklerden çok daha olgun gözüküyordu en azından, simyanın temel prensiplerini bildiklerini varsaymak çok mu hayalperest davranmak olurdu? Ne yaptığını merak eden gözlerde vardı sınıfta, ilgilenmeyip kendi işlerine bakanlarda. Belinda gözlerini kapattı usulca kimin neye benzediğini görmekten çekinir gibi bir ifadeyle, akabinde masasına doğru yürürken konuşmaya başladı. ''Bendeniz Belinda Dieudonné. Profesör Elicia bir takım özel sebeplerden dolayı dersinize giremediğinden benim bu dersi vermem uygun görülmüştür. İlk ders için kimyasallara ihtiyacımız olmayacağından mahzeni kitledim.'' Konuşmasının sonuna doğru, masasına varmış ve orada durmakta olan Kan Mührü'nü ellerinin arasına almıştı. ''4. sınıfın ikinci döneminde, profesörünüzün size simyadaki temel şekilleri öğrettiğini varsaymak istiyorum lakin aranızda hatırlamaya ihtiyacı olanlar için ufak bir not düşeceğim.'' Asasını zarif bir bilek hareketi ile sallamasının eşliğinde, havada kırmızı ışıkların bir araya gelerek oluşturdukları şekiller dizilmeye başlamıştı.

6. ve 7. Sınıflar - II. Ders Symbols

Aristokrasinin damarlarında aktığının bilinci ile her daim omuzları dik duran ve çenesi yukarıya doğru bakan veela gözlerindeki parıltıyı gizlemekte zorlandı bu kez. Belkide kanından ötürüydü bu güce olan aşkı, bilinmezliğin eşiğinde konuşmasına devam etmeye koyuldu. ''Bu derste sizlere dönüşüm çemberlerini öğreteceğim. Dönüşüm çemberleri, bir simya reaksiyonunu oluşturmak veya hızlandırmak için kullanılır. Lakin bundan önce, bana simyanın temel prensibini açıklamak isteyen var mı?'' Orta sıralardan elini usulca kaldıran bir öğrenciye başını sallayıp keskin bakışlarıyla söz hakkı verdiğinde istediği cevabı tam olarak alabilmiş olması şaşırtmıştı aslında kendisini. ''Eşit Takas prensibi. Eğer bir şey elde edilmek isteniyorsa, ona eş değer bir şeyler sunulmalıdır. Bu kurban vermeye benzetilebilir.'' ''Kesinlikle. Artı 5 puan. Bu takas sisteminde, çemberler katalizörler olarak kullanılır. Kafanıza göre birkaç maddeyi bir araya koyup yeni bir madde oluşmasını bekleyemezsiniz ne de olsa.'' Cadı, asasını bir kez daha salladı ve bu kez ilk çizdiği şekiller ikiye ayrılarak yan taraflara dağıldılar. Tam ortalarında oluşan yeni şekil dersin ilk dönüşüm çemberini göstermekteydi.

6. ve 7. Sınıflar - II. Ders 23

''Bir ateş yakmak için neye ihtiyaç duyarsınız? Sizden büyü isimleri duymak istemiyorum. Ateş var olabilmesi için her şeyden önce havaya ihtiyacı vardır. Daha sonra ona yanabilecek bir şeyler vermelisiniz ve bunu en doğal haliyle odun olarak düşünebilirsiniz. Şekli dikkatle inceleyin.''
Öğrencilerin kafalarının önce yanlardaki şekillere, sonra da ortadaki şekle gidip geldikçe gözlerindeki aydınlanmayı görmek dudaklarında kibirli bir tebessümün oluşmasına sebebiyet vermişti. ''Görüyorsunuz öyle değil mi? Havanın ve toprağın sembolleri güzel bir şekilde çembere yerleştirilmiş. Evet sen, elini kaldıran kişi, bir sorun mu var?'' ''Profesör, alt kısımda suyun işareti mi var bana mı öyle geliyor?'' Belinda başını usulca iki yana sallarken gözlerini kapatmıştı şimdi. ''Dikkatli bakın, ateşin sembolü hem ortaya hem de çemberin üstüne yerleştirilmiş. Bunu yapmak yerine ortadaki baklava diliminin ortasına bir çizik atabilirdik ama hayır, o zaman senin dediğin gibi suyu da çembere katmış olurduk. Oysa ateş, baklavanın ortasına yerleştirilmiş böylelikle su işlemimizin dışında kalıyor.'' Konuyu kapan öğrencilerin çıkarttıkları seslerden gayet memnun, asasını bir kez daha sallayarak bu kez diğerinden oldukça farklı bir sembol çıkartmıştı ortaya.

6. ve 7. Sınıflar - II. Ders 38

''Kimeraları bilmeyeniniz yoktur sanırım? Onlar, simyanın muhteşem eserleridir. İki farklı canlıyı birleştirip tek bir bütün haline getirmek simyacıların en çok uğraştığı işlerden biridir. Aranızda benim gibi patronusu Kimera olanlar var mı bilemiyorum elbette ne var ki öyle kişiler varsa odama gelip bir çayımı içmelerini çok isterim.'' Cadının gülümsemesi şeytani dahi sayılabilirdi, ama uzun sürmemişti. Yüzüne bir kez daha ciddiyet oturduğunda asasını hışımla sallamış, son yaptığı şekli yok etmişti. ''Kimeralar için tek bir çember yetmez, gösterdiğim sadece bir tanesiydi. Zaten hepsini size göstermeye kalkışsam muhtemelen başım belaya girerdi. Her neyse, dersin sonuna kadar denemenizi istiyorum. Gerçek bir dönüşüm çemberi yapmanızı yani. Gerekli olan her şeyi düşünün lakin basit düşünün. Elinizde sadece doğanın olduğunu unutmamayı deneyin. Dersin sonuna kadar kusursuz çember çizmeyi başarabilen 2 kişi daha 5 puan kazanacaktır.''

Sıraların arasında gezinirken gerçekten denediklerini görmek zevkliydi, buraya çok istekli gelmiş sayılmasa da simyanın genç ellerin arasında gezindiğini bilmek değişik bir haz katıyordu kendisine. Gerçeğin kapısına belki de bu şekilde ulaşabileceğine inanıyordu. Cadı usulca masasına ilerledi. ''Dersin sonuna kadar vaktiniz var, şekillerinizi masamın üzerinde görmek istiyorum doğru ya da yanlış. Bana su, bitki, yağmur ya da toprak gibi basit çemberler çizmeyi deneyin, daha fazlası için henüz hazır değilsiniz.''

Rp Out: Rp'nin içinde konuşturduğum öğrenci, derse ilk cevap yazan kişi olabilir. Daha sonra çizmeyi başarabilen iki kişide 2. ve 3. kişiler olacaktır. Çizimleri ayrıntılı tasvir etmenize gerek yok sadece ne kullandığınızı belirtin yeter. 15 satırdan kısa Rpler kabul edilmeyecektir, karakterinizi profesöre bir sorusu varsa bana özelden bildirebilir, benim sorunuzu yanıtlamamın ardından Rp'lerinizde kullanabilirsiniz. İyi eğlenceler ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
6. ve 7. Sınıflar - II. Ders
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» V. Sınıflar İlk Ders
» IV. Sınıflar II. Ders
» I. Sınıflar I. Ders
» IV. Sınıflar I. Ders
» V. Sınıflar II. Ders

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz... :: Genel Olarak Wigtown :: Ders Arşivleri-
Buraya geçin: