Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz...
Wigtown Wanderers'a Hoş Geldiniz!

Forumumuzda vakit geçirip, role play yapmak lütfen için üye olun.

https://discord.gg/QCRdw8xVE8
Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz...
Wigtown Wanderers'a Hoş Geldiniz!

Forumumuzda vakit geçirip, role play yapmak lütfen için üye olun.

https://discord.gg/QCRdw8xVE8
Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz...
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap
https://discord.gg/QCRdw8xVE8

 

 V. & VI. Sınıflar | II. Ortak Ders

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Blaise Moreau
Şu anda Muggle'sınız. Lütfen rütbe başvurusunda bulununuz.
Blaise Moreau


Mesaj Sayısı : 61
Kayıt tarihi : 10/05/11

V. & VI. Sınıflar | II.  Ortak Ders Empty
MesajKonu: V. & VI. Sınıflar | II. Ortak Ders   V. & VI. Sınıflar | II.  Ortak Ders EmptyPaz Mayıs 29, 2011 4:01 pm

Zaman

Sabahın erken saatleri

Hava

Güneş henüz yeni doğuyor. Etraf karanlık.

Mekan

Karanlığın etrafa hakim olmasıyla birlikte, sıcak günlerin sabah meltemleri kulenin pencerelerinden içeriye sızıyor. Fazlasıyla havadar ortam öğrencilerin üşümesi için yeterli soğuklukta. Güneş'in yüzünü göstermesiyle etrafta beliren devasa büyüklükteki kehanet küreleri öğrencilerin fazlasıyla dikkatini çekiyor.

Dersin Akışı

Dersliğe yavaş adımlarla, uyku akan gözler akın ediyor. Çoğu öğrenci uyumak varken neden Kehanet gibi sorular yöneltirken Güneş'in ışıkları devasa boyutlardaki VI kehanet küresini ortaya çıkarıyor. Yeni Profesörün görüntüsünü süzdükten sonra uyguladığı ders tam bir çatlak olduğunu öğrencilere teyit ediyor.



Sabahın erken saatlerinde ayakta olan Blaise dersliğine doğru yöneldi. Güneş henüz doğmamışken çakraları tam anlamıyla maksimum seviyeye yükseliyordu. Bu özellik derste performans olarak öğrencilerine döndüğünden V. sınıf öğrencileri bu konuda fazlasıyla şanslıydı. Kimi uykulu zihnini henüz çalıştıramasa da beynin en verimli dönemi bu saatlerdi ve aç zihinlerin tıka basa doyacağından emin olabiliyordu. Dersliğine tırmandığında güneş yüzünü göstermeye başlıyordu. Dersliğe giren öğrenciler gün ışığıyla gözlerini aralayabiliyor, yeni profesörün farkına varabiliyorlardı. Daha geçen derslerine farklı bir profesör giriyor olmasına karşın, gördükleri kadın hiçte profesör kılığında gözükmüyordu. İri merceklerin altında öğrencileri süzen Blaise, dağınık saçlarının bandanasından taşmasına engel olamıyordu. Titreyen ellerini havaya kaldırdı ve kendini tanıtmak için büzüşmüş dudaklarını araladı. ' Ben yeni Kehanet Profesörünüz Blaise Moreau. Kehanetin ne olduğunu, işlerin nasıl yürüdüğünü artık fazlasıyla biliyorsunuz. Asalarınızı değil, zihninizi kullanacağınız bu derste dürtüleriniz sizi yönlendirecektir. ' Kendisini alaycı gözlerle izleyen çocuklara bakıp kıkırdadı. Çıkardığı sesler kesinlikle normal birisinden çıkamazdı. Kişnemekle gıdaklamak arasındaki ince çizgide bulunan kıkırdama sesleri derslikte alışılmadık bir yankıya bürünüyordu. Titrek ellerini indirdi ve etraftaki alışılmışın ötesindeki büyüklükte küreleri işaret etti. Tüm küreler birbirine özdeşti ancak içlerine yavaş yavaş dolan sisin hareketleri birbirlerinden farklıydı. Yine de bu farkı ayırt edebilmek için tecrübeli gözlere sahip olunmalıydı.Her kürenin altında Gümüş işlemeli rakamlar yazıyordu. I-II-III-IV-V-VI küre öğrencileri kendisine çekiyor, etkileyici gözüküyorlardı. Biraz bekledikten sonra profesör konuşmaya devam etti. ' Sizden vereceğim komutla birlikte hoşunuza giden, sizi kendisine çeken küreye gitmenizi istiyorum. Konsantrasyonunuzu toplayıp en uygun küreye gitmeniz gerekiyor. Dikkat edin; yanlış bir tercihin üzerine tecrübesiz parmaklarınız eklendiğinde canınız fazlasıyla yanabilir. ' Küreler öğrencileri yönlendirirken 6 öğrenci grubu VI kürenin önünde çember kurdu. Öğrenciler merakla beklerken profesör boğazını temizledi ve I. kürenin yakınına yöneldi.

' I. kürenin ismi Cordis. Karşı koyamadığınız şehvet ve tutkularınızı sembolize eder. Bu kürenin önünde bulunan öğrenciler kürede en büyük isteklerini, sahibi olmak istediği cisimleri detaylı şekilde görürler. Etkileşime geçebilirler. ' Etrafa hakim olan sessizliği sadece kendisi bozuyordu. II. küreye yaklaştığında soluk tenli öğrenciler dikkatini çekiyordu. Açıklamak için dudaklarını tekrar araladı. ' II. kürenin ismi Lacrima. Latince gözyaşı anlamına gelmektedir. Adından da anladığınız gibi bu kürede hüzünlerinizi ve acılarınızı görürsünüz. Kendinizi kaptırmayınız. Aklınızı kaçırmak için ideal bir küre. ' Kıkırdıyor ve kendi kıkırtısıyla sarsılıyordu. Etrafta seke seke dolanırken III. küreye hitap ettiğini belirtmek için ellerini salladı ve dikkati kendi üzerinde topladı. Bu küreyi çevrelemiş öğrencilerin çoğunluğu Slytherin binasına mensuptu. ' III. kürenin ismi Odium. Gördüklerinize pek aldanmayın. Dikkatli bakarsanız en nefret ettiğiniz ve öfkelendiğiniz anılarınız kürede tekrar tekrar gözünüze ilişir. Sinirini küreden çıkarmak isteyenlere bir uyarı! En ufak bir çatlak görürsem kendinizi kürenin içinde bulursunuz. ' Kıkırdamaları dinmiyordu. Her gülmeye çalıştığında o garip sesler çıkıyordu. IV. küreye ilerlerken öğrencileri kontrol ediyor, gördüklerinin etkisinde kalmamaları için durmadan motive ediyordu. Konuşmak beyni açık tutmanın sayılı yöntemlerinden birisiydi. Bu yüzden durmadan konuşuyor ama yarısını kıkırdayarak geçiriyordu. Kim bilir öğrenciler kendi hakkında ne düşünüyorlardı. Pek aldırmasa da öğrencilerinin kalbini kazanmaya çalışan Blaise IV. kürenin önüne geldi ve etrafında daire oluşturmuş öğrencilerin dairesini bozarak ortaya geçti. ' Kürenin ismi Infamis. Reddedilme, rezillik, utanç duygularını teması olarak alır. Bu kürede gördüğünüz terk edilmiş duygularınızı serbest bırakın. En az sizin kadar serbest bırakılmayı istiyorlar. ' başını okşadığı çocuğun yüzüne tebessüm etti. Bu sefer başarmıştı. Kusursuz bir tebessüm ortaya çıkarabildi. Fazlasıyla mutlu olmuşa benziyordu. Geriye iki küre kalmış olması yorumladığı dört küreden sonra Blaise'i bitkin bırakmıştı. Yine de dersi tamamlamak için V. küreye odaklandı.

' İsmi Firtimas. Liderlik, güç ve kudreti temsil eder. En güçlü ve irade sahibi olanlarınız ancak bu kürenin sislerini kaldırıp, net bir görüntü elde edebilir. Baktığınızda büyük olasılıkla gördüğünüz elinizde kişiliğinizi temsil eden bir kılıcın bulunduğudur. Her kişiyi baktığında farklı bir kılıç görmektedir. ' Artık bitirip masasına oturmak için can atıyordu. VI. Kürenin önüne koşar adımlarla yürüdü. Sesini yükselterek bu küreyi de tanımadı. ' Vanitas & Intellegentia. Zeka ve kibiri temsil etmektedir. Zekasından şüphe duyulmayan insanlar ders kitapları ve önemli büyüleri sararmış yapraklarda görmekten öteye gidemezken, kibir sahipleri kendilerini hayal ettikleri yerlerde görüp, talihsiz şeyler yaşayabilir. Örneğin güzel bir baloda çamura düşmek veya önemli bir toplantıda pantolonsuz kalmak gibi. ' Kıkırdamaları kahkahaya dönüşürken bu değişimin tüm sınıf farkına varmıştı. Kulağı tırmalayan kıkırtıya henüz alışabilmişken bu yeniliğe hazır olmayan öğrenciler derse geçmek için can atıyordu. Profesör I. kürenin yanına gitti ve küreye dikkatlice bakmaya başladı. Profesörün bakışlarıyla kürenin içindeki sisler tümüyle dağıldı. Şaşkınlıkla seyreden öğrenciler Profesör Blaise'i Sihiir Bakanlığında, göğsündeki eğitim madalyasıyla birlikte görüyorlardı. En iyi eğitmen unvanını almış Blaise'nin o itici kıkırtısı tüm sınıf içinde tekrarlandı. Dişlerini gösterme merakıyla gülümsemelerini artıran Blaise diğer öğrencilerin kürelerinin önünde beklemesini söyledi. Herkesin yavaş yavaş yanına gidiyor, kürede ne gördüklerini tüm sınıfa gösteriyordu. Odaklandığı öğrencinin küresindeki sisler dağılırken tüm sınıf heyecanlı bir şekilde bekliyordu. Kimi Galleon içinde yüzdüğünü görürken, kimi ailesi tarafından azar işitiyor, kimiyse kendini oldukça harika bir mekan içerisinde buluyordu. Tüm sınıfla birlikte yorulduğunu hisseden profesör ödevi vermek için son kez konuşmaya başladı. Parmağını havaya kaldırdı ve devam etti. ' Ödeviniz gördüğünüz şeyler hakkında kehanette bulunmak. Umarım dersimden keyif almışsınızdır. Çıkabilirsiniz. ' öğrencilere izin verdikten sonra sandalyesine gömüldü ve bir daha kalkabileceğini sanmıyordu. Masasına açtığı tarot kartlarına bakarken çıkan öğrencileri başıyla tekrar selamlıyordu.


OUT!':
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
V. & VI. Sınıflar | II. Ortak Ders
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» II. III. ve IV. Sınıflar (II. Ortak Ders)
» V & VI. Sınıflar Ortak II. Ders
» I. ve II.Sınıflar # I. Ortak Ders
» IV - V. - VI. Sınıflar | I. Ortak Ders
» II. ve III. Sınıflar Ortak II. Ders

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Wigtown Wanderers'a Hoşgeldiniz... :: Genel Olarak Wigtown :: Ders Arşivleri-
Buraya geçin: